BIULETYN
INFORMACJI PUBLICZNEJ
DEKLARACJA
DOSTĘPNOŚCI
elektroniczna skrzynka podawcza
/MOPSRSL/skrytka
Poznaj nas
na FACEBOOK-u
1. Pobierz wniosek o przyznanie dodatku węglowego:
Wniosek o przyznanie dodatku węglowego - plik PDF, rozmiar 0.21 MB
2. Wypełnij wniosek w programie Adobe Acrobat.
Instrukcja jak wypełnić wniosek o dodatek węglowy - plik PDF, rozmiar 0.165 MB
3. Podpisz wypełniony wniosek podpisem zaufanym.
Wejdż na stronę www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Pobierz podpisany dokument na dysk swojego komputera. Dokument możesz również podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w swojej aplikacji.
4. Podpisany elektronicznie dokument prześlij do Ośrodka poprzez formularz pisma ogólnego do urzędu
Wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne. Zaloguj się i wypełnij wszystki wymagane pola. W polu "Wybierz urząd lub instytucję, do której składasz pismo" wskaż "MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RUDZIE ŚLĄSKIEJ (41-709 RUDA ŚLĄSKA, WOJ. ŚLĄSKIE)". W tym celu możesz wpisać kod pocztowy "41-709" i z listy wybrać właściwy podmiot. Podpisany wniosek wczytaj z dysku jako załącznik do pisma. W następnym kroku podpisz pismo i wyślij.